تو ای شقایق

http://www.wisgoon.com/media/pin/images/o/2013/10/1381681230129193.jpg

آسمان چشم هایت کلِ دنیای ِ من است


نقشِ اکلیلی، درون خواب شبهای من است


می مکد خونِ لبانم را خیال ِسرکشت


سرخی ِلبهای تو جامِ یهودای من است

 

عطر نایابِ تو را از باد می جویم مدام...

 

فصلِ شورانگیز تو تنها تمنّای من است


چشم هایت را درون خواب و رویای های خود


بوسه باران می کنم ،جرم هویدای من است


روز و شب جا می دهم حس ِ تو را در شعرهام


واژه هایت نقش ِپر رنگِ سَرُوپای ِمن است


امشب از حال ِ بدم با باد می گویم سخن


باد هم یادآور غم های دنیای من است


آسمان تار است و در من تلی از آتش به پا...


سوختم اما نیامد آنکه ملجای من است


ماه من زیبای من آخر نمی آیی چرا...؟


اشک خون اوصاف حال ِناشکیبای من است


بی تو تنهایم ولی تنها تو را می خواستم...


مثل هر شب سهم من اشکُ و مدارای ِمن است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 ا 9:13 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.